• Zwroty i reklamacje

UWAGA! ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH. PROSIMY NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁEK POCZTĄ POLSKĄ.

ZWROTY

Pamiętaj, że kupując w babini.pl jesteś bezpieczna i masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

BABINI

ul. Wilczka 11

84-242 Luzino,

tel.: 664-499-027

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia.

 

REKLAMACJA

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji - niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

 

BABINI

ul. Wilczka 11

84-242 Luzino,

tel.: 664-499-027

 

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia.

 

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

 

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, wszystkie produkty muszą posiadać metki, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.

5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności. 

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem, pocztą polską oraz wysłanych do paczkomatu. 

 

 

 

Formularz zwrotu: POBIERZ
Formularz reklamacji: POBIERZ