Zwroty i reklamacje

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

UWAGA! Zwroty i reklamacje przyjmujemy tylko za pośrednictwem firm kurierskich.

1. Sklep internetowy BABINI akceptuje zwroty zakupionych towarów. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. 

2. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

- imię i nazwisko

- adres e-mail i adres do korespondencji

- nr telefonu

- nazwa towaru

- numer rachunku

3. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

4. Wysyłka 

Zwracany produkt należy wysłać na adres:

BABINI

ul.Wilczka 11

84-242 Luzino

5. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania. 

6. Sprzedający rozpatrzy żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od przyjęcia zwrotu.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do firmy za pobraniem. 

8. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

9. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres kontakt@babini.pl lub drogą listowną na podany wyżej adres w p.4.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl